22 Şubat 2010 Pazartesi

Ben olmasaydım, hiç gelmeseydim buralara; dünya daha mı iyi olurdu, yoksa daha mı kötü, bilmiyorum.

Ama şunu biliyorum;ben olmasaydım,benimle birlikte birçok şey de olmazdı.
Ben olmasaydım,annem de olmazdı söz gelimi.Babam da…Benim değil,ablalarımın annesi ve babası olurdu annemle babam.O zaman ben onların hiç olmayan oğulları
olurdum.
Ve sözgelimi siyah kadife ceketim… Ben olmasaydım,siyah kadife ceketim kimin olurdu bilmem… O zaman onu giyen kimse,onu benım sevdiğim kadar sever miydi,onun içinde benim kadar mutlu olur muydu,onu giyebilmek için birkaç sene bekler miydi?..
Ben olmasaydım şu çiçekleri kim sulardı,kim silerdi yapraklarını,onlara kim şarkı söylerdi böyle geceleyin?..
Ben olmasaydım,bir kalbim de olmazdı benim.Kalbimdeki bunca kimse,bunca şey,kimbilir kimin kalbini süslerdi o zaman?..
Ben olmasaydım bunca savaş,bunca ölüm bunca yoksulluk olur muydu yine?Olurdu belki…Ama işte ben olmasaydım onları hiç görmezdim,hiç olmamış olurdu onlar benim için…
Ben olmasaydım,şimdi bunları okumazdın sen.Başka şeyler yapardın,başka şeyler okurdun muhakkak…
Ben olmasaydım o kaybettiğim şemşiyeleri kaybedecek biri çıkar mıydı yine?.. O sen olurmuydun?.. Her yağmur yağdığında sırılsıklam…
Ben olmasaydım,o küçük,o siyah kuşu kimse vurmazdı belki… O küçük,o siyah kuşun ölümü ben olmazdım o zaman… Ağlayarak koşmazdım kuşların ardından o kadar…
Ben olmasaydım,akşamlar yine bu kadar güzel olur muydu?. O şarkı kimin içinden akardı usulca?..O şarkıyı kim söylerdi sesi tükeninceye kadar?..

Üstüme serilen gökyüzü,ben olmasaydım sen yine bu kadar mavi olur muydun?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.